مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چرم دباغی شده گوسفندی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع چرم دباغی شده گوسفندیصادرات چرم گوسفندی به کشورهای دیگرسفارش چرم گوسفندی دباغی شده
چرم گوسفندی دباغی شده

چرم دباغی شده گوسفندی چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارد؟ از این نوع چرم ها برای چه کاربردهایی بهره گرفته می شود؟ نحوه سفارش و خرید انواع چرم گوسفندی دباغی شده در داخل ایران و یا صادرات به کشورهای دیگر به چه صورت است؟

چرم گوسفندی دباغی شده

انواع چرم دباغی شده گوسفندی

چرم های گوسفندی نیز همانند چرم گاوی و چرم بزی در ۲ نوع کلی دباغی می شوند:

*برای تولید محصول

*برای استفاده تزیینی

*به عنوان آستری محصولات چرمی

نمونه های تزیینی پوست گوسفندی معمولا روی رخ آنها مو یا پشم دارد و برای استفاده های تزیینی و دکوراتیو است و در فضاهای مختلف با سبک های متفاوت کاربردی و جذاب است.
در خصوص چرم های گوسفندی ویژه تولید محصول، که در حال حاضر با رنگ بندی متنوعی هم تولید و به بازار عرضه می گردند، بیشتر برای تولید انواع لباسهای چرمی از کت و کاپشن تا دستکش و کلاه و … مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که چرم پوست گوسفندی به دلیل میزان چربی بالاتر (نسبت به چرمهای گاوی و بزی) بسیار نرم تر و لطیف تر است و میزان انعطاف لازم و کافی را برای تولید پوشاک دارا می باشد.

چرم های گوسفندی ویژه آستری ضخامت نازکتر و کمتری دارند و در قسمت های داخلی انواع محصولات چرمی مانند کیف و اکسسوری های متنوع به کار برده می شوند. استفاده از آستری طبیعی گوسفندی به محصول چرمی جذابیت و زیبایی چند برابری می بخشد و ارزش آن را چندین برابر می کند.

چرم گوسفندی دباغی شده

صادرات چرم گوسفندی به کشورهای دیگر

از آنجا که چرم های طبیعی ایرانی با قدمتی بسیار بالا یکی از محصولات بسیار عالی برای صادرات غیرنفتی به شمار می روند؛ تاجران و صادرکنندگان عزیز نیز می توانند چرمهای دباغی شده طبیعی و از جمله گوسفندی را با شرایط و قیمت های بسیار مناسب به کشورهای دیگر از جمله کشورهای عربی، اروپایی، کشورهای حوزه CIS و… صادر کنند و در کنار ارزآوری خوبی که برای اقتصاد کشور دارند، سود خوبی را هم کسب نمایند. به ویژه اگر از مراکز دست اول و بدون واسطه خرید خود را انجام دهند.

چرم گوسفندی دباغی شده

سفارش چرم گوسفندی دباغی شده

چرم های گوسفندی ایرانی با بهترین کیفیت و مرغوبیت در حال حاضر در کارخانه های معتبر سطح کشور تولید و دباغی می شوند و از این رو، نه تنها در عرصه داخلی، بلکه صادراتی امکان ثبت سفارشات وجود دارد. راشا چرم یکی از برندهای معتبری ست که در این زمینه فعالیت دارد و مفتخر است که اعلام نماید شما از این پس می توانید خرید خود را چه برای سفارشات داخلی و چه صادراتی به صورت عمده و بی واسطه به راحتی ثبت نموده و بار را در مقصد دریافت نمایید؛ و به این ترتیب هم در هزینه و هم در وقت و زمان خود صرفه جویی زیادی خواهید داشت. برای ثبت سفارش تنها کافی ست از طریق یکی از راه های ارتباطی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی نمایند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه مفیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09132235694

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: shervin_charm@

instagram icon اینستاگرام: shervin_charm@

email icon ایمیل: info@shervinleather.com

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید