مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش پالتو چرم طبیعی زنانه طرح جدید

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع پالتو چرم طبیعی زنانهپالتو چرمی کوتاه:پالتو چرمی بلند:پالتو چرمی طرح خاص: بهترین چرم طبیعی برای تولید پالتو چرمی زنانهسفارش پالتو چرم طبیعی زنانه شیک
پالتو چرم زنانه

کدام چرم های طبیعی برای تولید انواع پالتو های زنانه مناسب ترند؟ بهترین و زیباترین طرح های پالتو چرم زنانه را از کجا می توانیم پیدا کنیم؟ این لباس های زیبای پاییزه و زمستانه در ایران تولید می شوند و یا وارداتی اند؟ چطور می توان در هر شهری از ایران این محصول جذاب را سفارش داد و خریداری نمود؟ با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله مدل های متنوع پالتوهای چرمی شیک و زیبا را معرفی کنیم.

پالتو چرم زنانه

انواع پالتو چرم طبیعی زنانه

  • پالتو چرمی کوتاه:

    • این مدل از پالتو های زنانه از قد استاندارد کاپشن بلندتر هستند اما معمولا تا بالای زانو هستند و قد بلندی ندارند که هم برای دختر خانم ها و هم برای بانوان عزیز توصیه می شود.
  • پالتو چرمی بلند:

    • سایز این پالتو ها به لحاظ قدی می تواند از زانو تا قوزک پا باشد؛ که این موضوع کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد. چرا که برخی دوست دارند پالتویشان تا روی پایشان باشد و بعضی دیگر مایلند نهایتان تا زانوانشان باشد.
  • پالتو چرمی طرح خاص: 

    • پالتو های چرمی با طراحی های خاص و منحصر بفرد معمولا ممکن است برای مدتی ترند و به اصطلاح مد روز شوند و مورد توجه افراد جامعه قرار گیرند. از جمله این طرح ها می توان به مدل های چین دار، با دکمه های بزرگ یا برش های خاص و جلوه های متفاوت نام برد.

اینکه شما کدام مدل و طرح از پالتو ها را انتخاب کنید خیلی به سلیقه شما برمی گردد؛ چرم شروین یکی از برندهایی است که به مشتریان خود این اجازه را می دهد که هر سبک و مدلی را می پسندند سفارش دهند و محصول با سایز و طرح دلخواه تولید شود.

و اما برویم سراغ اینکه در میان چرم های طبیعی کدام برای تولید و ساخت پالتو و لباس های چرمی زنانه مناسبترند؟

پالتو چرم زنانه

بهترین چرم طبیعی برای تولید پالتو چرمی زنانه

در میان چرم های طبیعی ممکن است بشنوید چرم گاوی لباسی، چرم بزی لباسی، و چرم گوسفندی لباسی. اما اینکه چه چرمی مناسب تر است، ابهامی ست که ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید.
اگر قصد تهیه چرم برای تولید و دوخت هر کدام از لباس های زنانه و از جمله پالتو یا کاپشن را دارید، پیشنهاد می کنیم از “چرم گوسفندی لباسی” بهره بگیرید و آن را خریداری کنید. این موضوع دلایل مختلفی دارد و از جمله نرمی و لطافت بالا؛ چرم گوسفندی به دلیل دارا بودن چربی بالاتر، نسبت به چرمهای دیگر نظیر گاوی و بزی نرم تر و لطیف تر است و به همین جهت یک گزینه بسیار خوب برای تهیه لباس های چرمی محسوب می شود.

پالتو چرم زنانه

سفارش پالتو چرم طبیعی زنانه شیک

برای ثبت سفارش هر کدام از انواع پالتو های چرمی شیک، شما می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی با واحد پشتیبانی در تماس باشید و طرح مدنظرتان را ارسال کنید به همراه سایز مورد نیاز تا مراحل ثبت سفارش و تولید محصول برایتان انجام شود. به علاوه اینکه در هر شهری از کشور که باشید محصول را در شهر خود می توانید تحویل بگیرید و از این لحاظ هیچ محدودیتی وجود ندارد.

ناگفته نماند که هم به صورت تک و هم عمده می توانید این لباس های زیبا را سفارش دهید. بنابراین اگر فروشگاه محصولات چرمی هم در هر شهری از ایران دارید می توانید خریدتان را به صورت مستقیم و بدون واسطه داشته باشید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه مفیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09132235694

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: shervin_charm@

instagram icon اینستاگرام: shervin_charm@

email icon ایمیل: info@shervinleather.com

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید