مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بررسی بازار فرش چرم اصل در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی کامل فرش چرم اصل ایرانیلیست قیمت فرش چرم عمده

چرم مترادف با تجمل و دوام است.مجموعه ای از فرش های چرمی ما عمق طبیعی و پیچیده ای را در طراحی داخلی به ارمغان می آورد. هر فرش ما واقعاً منحصر به فرد است ، و تغییرات ارگانیک را که در طبیعت پیدا می کنیم تکرار می کند.

مجموعه ما هنرمندی بازار فرش چرم تکه تکه ، رنگهای غنی در طرحهای باشکوه را نشان می دهد که گنجینه ای بی نظیر است. دوام ویژگی بارز چرم است ، اما نرمی آن نیز همینطور است. این دو ویژگی چرم را به یک ماده ایده آل برای فرش تبدیل می کند.

بررسی بازار فرش چرم اصل در ایران

معرفی کامل فرش چرم اصل ایرانی

معرفی کامل فرش چرم اصل ایرانی این فرش تردد عادی را برای پیاده روی ایجاد می کند و در عین حال فرود نرم را برای پاهای شما فراهم می کند. وقتی بیشتر ما به چرم فکر می کنیم ، به کفش چرمی ، کمربند ، کیف دستی و البته زین فکر می کنیم. این اقلام از چرم صاف و برنزه ساخته شده و مو ندارند. فرشهای چرمی ما فرشهای مویی هستند و کیفیت و ویژگی لمسی دیگری را به این بافتها می افزایند. این فرشهای چرمی از چرم تکه تکه ساخته شده اند (همچنین ممکن است اصطلاح “تکه تکه” یا “وصله شده” فرش پوست گاو را شنیده باشید).

چرم از نظر کیفیت ، برش و اندازه و با دقت توسط فرش سازان صنعتگر مطابق با سبک فرش انتخاب شده است. به دلیل طبیعت سخت و بادوام چرم ، این فرش ها برای نشستن روی آن و راه رفتن روی آن استفاده می شود. مناطقی مانند اتاق نشیمن و همچنین فضاهای خصوصی مانند اتاق خواب مکان های مناسبی برای این فرش ها هستند.

لیست قیمت فرش چرم عمده

لیست قیمت فرش چرم عمده چرم به خوبی شسته می شود و نیاز به نگهداری اولیه دارد. جاروبرقی منظم (بدون نوار ضربه گیر) یا تکان سریع در فضای باز گرد و غبار و خاک را از فرش شما دور می کند. روغن های طبیعی موجود در چرم به مقاومت در برابر لکه کمک می کند ، اما برای جلوگیری از تغییر رنگ باید از آن مراقبت شود.

اطمینان حاصل کنید که هر اثاثیه ای که روی فرش لنگر می اندازد دارای پاهای محافظ و صاف است شما نمی خواهید فرش چرمی خود را سوراخ کنید. اگر فرش شما روی مبلمان چسبانده نشده است ، برای جلوگیری از سر خوردن ، یک پد فرش در نظر بگیرید. در نهایت ، چرخش منظم فرش چرم تکه تکه تا حد زیادی مانع از محو شدن رنگ توسط نور خورشید می شود.

برای سفارش این فرش چرم طبیعی مرغوب ابتدا وارد سایت شوید و با انتخاب فرش چرم مورد نظر خود از میان انواع طرح ها و اندازه های فرش چرم زیبایی را به خانه های خود آورید .با خرید عمده فرش چرم سالیان سال از کیفیت و زیبایی آن لذت ببرید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه مفیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09132235694

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: shervin_charm@

instagram icon اینستاگرام: shervin_charm@

email icon ایمیل: info@shervinleather.com

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید