مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید از بازار چرم طبیعی

آنچه در این مقاله میخوانید...

چند نکته برای تشخیص چرم طبیعیفروشندگان بازار چرم طبیعی

با خرید از بازار چرم طبیعی که محصولی با کیفیت و درجه یک را در اختیار خریداران قرار داده یک انتخاب درست و یک معامله مطمئن و پرسود را تجربه خواهید کرد، در بازار چرم ایران چرم طبیعی مرغوب با قیمتی مناسب عرضه گردیده است.

با پیشرفت تکنولوژی خرید حضوری جای خود را به خرید اینترنتی داده و شما فقط با یک کلیک و حضور در سایت حاضر می توانید یک خرید آسان و مطمئن را تجربه کنید، فروشندگان بازار چرم با ارائه ی بهترین نوع چرم طبیعی از طریق این سایت شما را در یک خرید مطمئن یاری می کنند.

خرید از بازار چرم طبیعی

چند نکته برای تشخیص چرم طبیعی

چند نکته برای تشخیص چرم طبیعی برای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی راه های زیادی وجود دارد که برای اطلاع خریداران برخی از این نکات را برای شما توضیح خواهیم داد:

  • چرم طبیعی ظاهر و بوی مخصوصی دارد بوی چرم طبیعی بوی تن حیوانات است هرگز بوی پلاستیک نمی‌دهد اما چرمهای مصنوعی غالباً بوی پلاستیک میدهند و گاهی آنها را معطر می کنند تا بوی پلاستیک را از بین ببرند که باز هم با توجه به رایحه آن می توان فهمید که این چرم مصنوعی بوده است زیرا چرم طبیعی بوی بخصوص حیوانات را همیشه به همراه دارد.
  • اگر به پشت چرم طبیعی دقت کنیم متوجه می شویم که پشت چرم‌طبیعی حالت پرزدار داشته و جنس چرم نیز نرم و لطیف می باشد اما چرم های مصنوعی جنسی خشک و خشن دارند و در پشت کار پرز وجود نداشته و غالباً پشت کار دوخت شده است، اما با توجه به اینکه نمی توانیم همیشه پشت چرم را ببینیم اگر به لبه‌ی چرم دقت کنید حالت پرزدار آن مشخص می‌شود که این مسئله گواه چرم طبیعی بوده و چرم های مصنوعی این خصوصیت را ندارند.
  • چرم مصنوعی در مقابل آتش مقاومت زیادی ندارد و در صورت نزدیک شدن به حرارت به سرعت آتش می گیرد و می سوزد و بوی پلاستیک می‌دهد اما چرم طبیعی در مقابل آتش مقاومت بیشتری داشته و به سرعت نمی سوزد و البته پس از اینکه آتش گرفت دود سفید رنگی تولید کرده و بویی شبیه به سوختن موی حیوانات متصاعد می کند، همچنین چرم طبیعی آب را جذب کرده و قطرات آب روی سطح آن باقی نمی‌ماند، اما چرم مصنوعی حالت پلاستیکی داشته و اگر روی سطح آن آب بریزیم جذب نخواهد شد.

فروشندگان بازار چرم طبیعی

فروشندگان بازار چرم طبیعی فروشندگان بازار چرم طبیعی این محصول را به صورت مستقیم از تولید کنندگان خریداری کرده و با کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان از بازار فروش این کالا قیمت این محصول را کنترل کرده و از گرانی بی دلیل آن جلوگیری می کنند و آن را با قیمتی مقرون به صرفه نسبت به کارایی بالای این محصول در اختیار خریداران قرار می دهند.

ضمن اینکه فروشندگان این محصول نه تنها جرم مورد نیاز بازارهای داخلی را به خوبی تامین کردند توانستند با صادرات این کالا به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه سودآوری ارزی بالایی برای کمک به اقتصاد کشورمان داشته باشند و موجب اشتغال جوانان زیادی را فراهم کنند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه مفیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09132235694

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: shervin_charm@

instagram icon اینستاگرام: shervin_charm@

email icon ایمیل: info@shervinleather.com

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید