مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده چرم فلوتر ممتاز

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربردهای مختلف چرم فلوتر در صنعتبررسی بازار صادرات چرم فلوتر

چرم فلوتر در زمره چرم های چاپی است که طرح آن توسط دستگاه های خاصی روی آن زده شده است و دارای برجستگی های ریز و یا درشت هم اندازه است.

از ویژگی های این چرم گستردگی استفاده آن در صنایع مختلف است، که علاوه در تهیه پوشاک به عنوان روکش وسایل مختلفی از آن استفاده می شود.

مجموعه ما در زمره مراکز معتبری است که به علت کیفیت تولیدی چرم اقدام به صادرات چرم فلوتر ممتاز نموده است.

صادر کننده چرم فلوتر ممتاز

کاربردهای مختلف چرم فلوتر در صنعت

کاربردهای مختلف چرم فلوتر در صنعت برای تهیه چرم فلوتر ابتدا چرم خام را در مدت یک روز به مواد شیمیایی خاصی آعشته می کنند و بعد از منعطف شدن آن توسط دستگاه هایی خاصی پرس می شود.

با توجه به طرح روی پرس ها مذکور چرم دارای برجستگی های ریز یا درشت میشود، قابل ذکر است برای تهیه چرم فلوتر از چرم بزی یا گاوی برای طرح های مذکور استفاده می گردد.

امروزه استقبال از این نوع طرح در ساخت محصولات چرمی به دلیل طرح های خاص آن بسیار زیاد است و بسیاری از صنایع تولید برای ساخت کیف یا کفش از این نوع چرم استفاده می کنند.

از این نوع چرم علاوه بر ساخت اکسسوری ها مردانه و زنانه مانند کیف و کفش و کمربند و دستکش در صنایع غیر پوشاک نیز کاربرد دارد و برای روکش بسیاری از وسایل استفاده می گردد

از جمله صنایع که از چرم فلوتر برای محصولات خود استفاده می کنند صنایع اتومبیل سازی است که برای محصولات داخل اتاق خودرو مانند روکش فرمان یا جعبه دنده یا کنسول و…، استفاده می گردد.

همچنین به علت زیبایی و کیفیت و انعطاف پذیری این چرم برای روکش مبلمان ها یا صندلی ها نیز از آن استفاده می کنند، و یکی از دلایل مهم استفاده این نوع چرم عدم لیز بودن این نوع چرم می باشد.

با توجه به ظاهر چرم فلوتر که دارای برجستگی هایی است که آن را از سایر چرم ها متمایز، این ویژگی متمایز از لیز خوردن شخص در هنگام رانندگی یا هنگام نشستن روی صندلی می شود.

بررسی بازار صادرات چرم فلوتر

بررسی بازار صادرات چرم فلوتر با توجه به قدمت صنعت چرم در کشور ایران یکی از قدیمی ترین کشورهای صادر کننده چرم می باشد. البته ناگفته نماند که اکثر صادرات کشور خام فروشی است که منفعت کمتری دارد.

صادرات محصولات چرمی باعث ارز آوری بیشتری برای کشور می شود بنابراین منافع صادرات چرم و مصنوعات چرمی علاوه بر ارز آوری بیشتر مانع تک محصولی شدن کشور می شود.

امروزه به دلیل رقابت بین کشورها و و در زمره کالاهای لوکس قرار گرفتن مصنوعات چرمی بازار خرید و فروش آن بسیار پر رونق می باشد.

مجموعه ما با اهمیت به موضوعات مذکور با بالا بردن کیفیت و کمیت تولید چرم سعی در جذب مشتری هایی در بازارهای بین الملی است و موجب رونق صادرات غیرنفتی گردد.

برای تهیه چرم فلوتر ارزان و با کیفیت می توانید به کارشناسان شرکت از طریق اینترنت مراجعه و با مقایسه محصولات اقدام به خرید بنمایید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه مفیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09132235694

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: shervin_charm@

instagram icon اینستاگرام: shervin_charm@

email icon ایمیل: info@shervinleather.com

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید