مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید چرم کروکودیل در بازار بزرگ تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

چرم کروکودیل چه ویژگی هایی دارد؟فروش کلی چرم کروکودیل با قیمت عمده

قیمت خرید چرم کروکودیل در بازار بزرگ تهران و دیگر شهرهای کشورمان با توجه به کیفیت و اصل بودن آن مشخص می‌شود و این چرم کروکودیل استفاده های زیادی در صنعت مختلف کشورمان داشته و برای تولید کیف و همچنین صنایع چرم دوزی، از آن استفاده می‌شود و فروش بسیار خوبی را در میان چرم های موجود در کشورمان به همراه داشته و مشتریان و علاقمندان زیادی اقدام به خرید چرم کروکودیل با قیمت های استثنایی و تخفیف های فوق العاده خواهند کرد.

قیمت خرید چرم کروکودیل در بازار بزرگ تهران

چرم کروکودیل چه ویژگی هایی دارد؟

چرم کروکودیل چه ویژگی هایی دارد؟ انعطاف پذیری و دوام آن چیزی است که چرم تمساح را به یک چرم برتر و کلاسیک تبدیل می کند. چرم تمساح قابل انعطاف است.  کایمن دارای صفحات استخوانی در پوست است، که به طور چشمگیری انعطاف پذیری چرم را کاهش می دهد. وقتی چرم قهوه ای چین خورده است ، بین صفحات شکاف ایجاد می شود.

 بارزترین ویژگی بارز چرم درجه یک کروکودیل، جای زخم است. این چرم تنها چرمی است که از این ویژگی برخوردار است. طراحان اغلب این قسمت از چرم را به طور برجسته بر روی محصولات خود قرار می دهند تا اصالت چرم مشهود باشد. در ساخت کیف پول ممکن است از سه مورد استفاده شود. اسکار ناف یک شکل ستاره ای کشیده است که یک الگوی تار در آن وجود دارد. یافتن این علامت روی چرم، آن را به عنوان چرم اصلی کروکودیل معرفی می کند.

بارزترین ویژگی چرم تمساح منافذ اندام حسی بنیادی است.  تمساح ها در هر مقیاس دارای موی حسی هستند که برای احساس محیط آنها استفاده می شود.  پس از برنزه شدن پوست ، موها از بین می روند اما منافذ در هر مقیاس باقی می مانند.  بررسی دقیق محصول ، این منافذ را نشان می دهد. پهلوهای تمساح مقیاسهای متراکم و یکنواختی دارند ، در حالی که پهلوهای کیمن دارای اندازه های ناهموار و مقیاس هایی با فاصله هستند.

فروش کلی چرم کروکودیل با قیمت عمده

فروش کلی چرم کروکودیل با قیمت عمده قیمت چرم کروکودیل اصل بسیار گران بوده ولی شما می توانید با خرید عمده ، هزینه کمتری برای خرید چرم های با کیفیت کروکودیل پرداخت کنید و فروش کلی چرم درجه یک کروکودیل با قیمت عمده در مراکز و نمایندگی ها و سایت اینترنتی معتبر ما انجام می‌شود و افراد به راحتی می توانند هر متراژ از چرم کروکودیل را که نیاز دارند را سفارش داده و با بهترین کیفیت ها تحویل بگیرند که فروش آن امروزه در کشورمان بسیار افزایش یافته و مشتریان بسیار زیادی در بازارهای داخلی و خارجی جذب خود کرده است که فروش آن را با قیمت‌های عالی و صادراتی همراه کرده و درآمد خوبی را برای تولیدکنندگان و صادر کنندگان چرم کروکودیل به همراه داشته است.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه مفیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09132235694

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: shervin_charm@

instagram icon اینستاگرام: shervin_charm@

email icon ایمیل: info@shervinleather.com

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید